10 Mart 2013 Pazar

En sevdiğim kremim

Şimdi sizlere biraz aynı sefa kreminden bahsetmek istiyorum. Aynı sefa çiçeğinden yapılan bu krem genel olarak yaralara ve yanıklara iyi gelmesiyle bilinir. Gerçekten de bir yerimde yara olduğunda ne zaman bu kremi sürsem iyileşme süresi farkedilir şekilde hızlanıyor. Ben bu kremi dudaklarım için kullanıyorum. Benim dudaklarım çok kuru ve çatlak, bu yüzden de sürekli nemlendirmem gerekiyor.





Fakat bugüne kadar denediğim dudak nemlendiricilerinin çoğu sürdükten kısa bir süre sonra kuruyor ve dudaklarımın daha da beter çatlamasına sebep oluyorlardı. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aynı sefa kremini kullanmaya başladım ve oldukça memnun kaldım. Bu krem dudaklarımı çok uzun süre nemli tutuyor ve çatlaklarımı da iyileştiriyor. Tabiki günlük kullanımı bıraktığımda dudaklarım yine kuruyor ama ben bu kremin performansından çok memnunum. Özellikle geceleri sürerek yatmaya dikkat ediyorum, böylece sabah kalktığımda dudaklarım gayet nemli ve yumuşacık oluyorlar. Krem renksiz olduğu için gün içinde de rahatlıkla kullanabiliyorum hatta dilersem üzerine renkli dudak ürünleri de sürüyorum.





Kremi bitkisel ürünler satan mağazalarda bulmak mümkün. Bildiğiniz gibi artık neredeyse her şey kimyasal madde içeriyor ve bu kimyasallar zarar olarak vücudumuza geri dönüyor. Bu ürünün doğal olması içimi çok rahat ettiriyor.  Benim kullandığımın markası Destek kozmetikti. Bu bittikten sonra başka markaları da denemeyi düşünüyorum ve tabi ki denediklerimi burada paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder